Friday 27 September 2013

Esimene vesipalli mäng :D ja muud lahedat



Teeme siis ühe lühikese postituse ka vahepeal :D


Praeguseks on vist juba neljas koolinädal möödas ja ungari keel areneb kiiresti. Kool on suhteliselt sarnane TMKK'ga taseme poolest, aga muidu paljud asjad on ka teisiti. kool algab kell 8, mitte 11.55 vói 10.50 :D ja muusikaained ja üldained on eraldi (hommikul üldained ja pärastlóunal muusikatunnid). Matemaatikas, inglisekeeles ja muusikainetes teen kaasa, ülejäänd tundides üritan ungarikeele oskusi parandada.

Olen ka vesipallis neli nädalat käinud ja siiamaani on väga meeldinud. Täna sain mina lópuks mängida päris mängu. eelnevad trennid olen pealtvaadanud vói muid asju teinud, aga täna oli lahedam. Sain isegi ühe värava visatud :D 

Sel pühapäeval oli vesipalli vóistlused budapestis, kus siis paljud erinevad klubid vóistlesid. Meie klubi ei ole just parimate hulgas, meie klubi on pigem midagi hobi laadset. Meie tiim mängis 2 mängu... esimene oli vastaste kasuks 2-16 ja teine 3-32 ☺. Aga pónev oli mängu jälgida :D

Vabandan, et pilte pole. Aga póhjus on selge, pole nutitelefoni ega digikaamerat, aga aasta lópul saadab minu vahetusema mulle fotoalbumi tema fotokaga tehtud piltidest. 

(leidsin viisi kuidas ä tähte teha, aga see pole just kóige mugavam ( ALT + 1;3;2 numpadil))

Jälle nägemiseni !

No comments:

Post a Comment